W Polsce coraz większą uwagę przywiązuje się do zachowania wysokiej jakości standardów. Zmiana podejścia co do jakości usług sprawiła, że nie tylko profesjonalne firmy sprzątające, ale też osoby z branży HoReCa czy pracujące w przemyśle, zmieniły swoją filozofię sprzątania.

Teraz, by utrzymać wysoki poziom higieny w tych miejscach, nie wystarczy korzystać z ogólnodostępnych środków czystości. Aby osiągnąć efekt, który będzie spełniał najwyższe standardy, należy zaopatrzyć się w specjalistyczny sprzęt i środki czyszczące. Sprawdź, czemu warto stawiać na to drugie rozwiązanie.

 

Sprzątanie prozaiczną czynnością? Nie w Twojej firmie!

Sprzątanie jest stałym elementem w naszym życiu, dlatego też wielu osobom wydaje się, że jest to niezwykle proste zadanie, które każdy z nas potrafi bez problemu wykonać. Rzeczywiście, podstawowa wiedza oraz ogólnodostępne środki czyszczące i sprzęt bez problemu wystarczą nam przy domowych porządkach. Sytuacja diametralnie zmienia się, gdy pracujesz w firmie sprzątającej czy branży HoReCa. W takich przypadkach efektywny oraz efektowny proces sprzątania opiera się na specjalistycznej wiedzy, technice, sprzęcie i preparatach. Bez tych 4 elementów nie będziesz w stanie osiągnąć wysokich standardów, jakich oczekuje od Ciebie klient. Dlatego też niezwykle ważne jest, by zaopatrzyć się w profesjonalne środki czyszczące – to klucz, dzięki któremu czystość w Twojej firmie będzie nieskazitelna.

 

Wysoka jakość to zysk dla Twojej firmy

Po przeczytaniu poprzedniego akapitu wciąż mogłyby znaleźć się osoby o zdaniu, że nie warto przepłacać i inwestować w profesjonalne środki czyszczące, skoro na rynku są ogólnodostępne preparaty w niższej cenie. Już tłumaczymy, dlaczego aspekt utrzymania czystości na wysokim poziomie jest tak niezwykle istotny.

Jako przykład weźmy restaurację. Na sukces lokalu składa się wiele czynników. Nie tylko jedzenie czy cena przyciągają gości, ale kluczowe znaczenie ma także obsługa czy wystrój i atmosfera miejsca. Jak myślisz, ilu gości powróci do restauracji, jeśli zauważy, że jedzenie zostało podane na niedomytych talerzach, a na szklankach widać zacieki i plamy? A ile osób zdecyduje się na zjedzenie w miejscu, w którym zamiast zapachu jedzenia czuć zapach środków chemicznych?

Podobna sytuacja ma miejsce w hotelu. Niedokładne posprzątanie pokoju, który będzie wynajmował gość, skutecznie zniechęci go do ponownego odwiedzenia ośrodka. Takie niedopatrzenie może też wiele kosztować hotel, jeśli klient przekaże swoim znajomym, że nie warto odwiedzać to miejsce.

Odpowiednia prezentacja Twojego lokalu/ośrodka wypoczynkowego przekłada się na zyski. Dlatego też nie warto korzystać z ogólnodostępnych rozwiązań, tylko dlatego, że cena jest niższa. Bo taniej nie znaczy lepiej, a profesjonalna chemia jest też zdecydowanie o wiele wydajniejsza niż środki dostępne w każdym sklepie.

 

Środki czyszczące — jakość i oszczędność w jednym

Powszechnie panuje przekonanie, że profesjonalne środki czyszczące są poza zasięgiem ręki początkującego przedsiębiorcy. To przekonanie, w którym nie ma za wiele prawdy. To, czy oszczędzasz na środkach czystości, nie zależy od ich ceny, ale wydajności. W momencie, w którym przeliczysz cenę jednego litra płynu do mycia naczyń, koncentratu do szyb czy innego preparatu i powierzchnię, jaką za ich pomocą umyjesz, okaże się, że dużo oszczędzasz!

Profesjonalna chemia to nie tylko wysoka wydajność. Wiele preparatów powstaje z myślą o usunięciu brudu z określonej powierzchni, dzięki czemu nie tylko dokładniej czyszczą, ale też chronią i pielęgnują daną powierzchnię. Wysokospecjalistyczne preparaty są szczególnie ważne w przemyśle. Doczyszczenie maszyn ze smaru, olejów czy sadzy nie jest prostym zadaniem, a ogólnodostępne środki nie załatwią sprawy. Z tego powodu warto postawić na środki czyszczące SauberLab niezależnie od tego, czy jesteś właścicielem firmy sprzątającej, czy pracujesz w branży HoReCa lub przemyśle. Profesjonalna chemia pozwoli Ci zaoszczędzić czasu i pieniądze, a także zagwarantuje jakość, dzięki której zdobędziesz nowych klientów.